onsdag 14 november 2012

Grattis på födelsedagen storebror

Har lyckats kravla mig upp en bit ur hålet...
Känns inte lika tungt och mörkt sen några dagar tillbaka.
Håller hårt vid orken och den lilla glädjen nu när den är tillbaka igen.

Men november är en tung månad, idag tänker jag även på min älskade bror som gick bort för fem år sedan. Han skulle ha fyllt år idag och om tio dagar är det även hans dödsdag..
Mina tankar går till min mamma som förlorade sitt barn, hans underbara fina söner som har förlorat sin pappa, hans änka som förlorade sin man och alla oss andra som förlorade en underbar, kärleksfull, busig, lekfull toppenbrorsa.

Saknaden efter honom är stor idag även om sorgen inte alls är lika tung att bära, minnena efter honom är fulla med glädje och ljus.

Jag hoppas att allas vår kärlek bär upp till dig kära storebror och vår älskade Wille och att ni har det bra tillsammans. Du tar väl väl hand om min lilla ängel nu när han tyvärr fick komma så tidigt till dig.

Ska åka iväg om några timmar till båda gravarna, har inte varit hos storebror sen Allhelgona och inte hos Wille på några dar. Idag blir nya ljus och blommor till er båda.

Älskar er båda så mycket och saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar